kött fi fan

Godmorgon folket.
Vaknar som vanligt med världens huvudvärk.
Det tar ett tag för kroppen att vänja sig vid pollenallergin. Och ja jag borde ta tabletterna istället, men blir trött av de oxå så . haha. Usch igår såg jag två stycken humlor. Jag vänjer mig aldrig vid alla kräk på sommaren.
När jag var liten drömde jag mardrömmar om humlor . haha. Min fobier, humlor, getingar, fjärilar och kossor.
Absolut det värsta jag vet . haha.
Men får väl ta lite kräk och värme hellre än vinter.
Idag ska jag vara barnvakt på eftermiddagen om jag inte minns fel.
Annars inte mkt.
Imorrn möte på arbetsförmedlingen och torsdag ska jag inventera på Åhlens. Bra att få in nån krona.
Aja, Detta blev ett konstigt inlägg.
Nu powerking och bloggar !
Pöss Pöss



Lillfisen växer så det knakar ! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0