Kissie

Alltså jag kan erkänna, jag följer kissies blogg slaviskt. Precis som alla andra av mina favoritbloggar.
Dock håller jag med om att det nästan aldrig står något vettigt.
Men det är de som är själva poängen för mig.
Man vill ju läsa om de som har så olika liv som möjligt från mitt.
Tex följer jag en ung tjej som är född med silversked i mun. Hennes päron verkar vara mångmiljonärer.
Jag kommer aldrig kunna köpa kläderna hon gör, eller åka på lyxresorna som hon gör.
Därför är det skitkul att läsa om det. Man kommer liksom bort från sin egen vardag för ett tag.
Mogis.se heter den tjejen förövrigt.
Tillbaka till kissie, häromdagen skrev faktiskt människan något som jag håller med om.
Inlägget heter snygg strejka.
Och jag håller med henne som fan.
Vi tjejer ska alltid vara piffade, mer piffade om vi har pojkvän fan.
Medans våra killar hoppar ner i mjukisbyxor, och ändå ser de sig som värsta hunkarna.
Varför ? Jo för att de har oss vid sin sida.
Jag gör mig ju snygg för min skull främst, men såklart vill jag att min pojkvän ska tycka att jag är snygg oxå.
Medans killarna sunkar ner sig så fort de har fått en tjej på kroken.
Sen ska de ut på krogen en sväng kan de minsann dra på sig snygga kläder och fixa håret.
När de egentligen ska vara som snyggast bara för oss tjejer.
Håller ni med ?
Kolla runt på stan, titta på alla par. I 90 % av fallen är tjejen snyggare än killen.
Vad beror det på? Kan det vara så att vi tjejer inte är lika noga med utseendet och kollar mer på insidan?
Eller kan det helt enkelt vara så att vi ställer för dåligt med krav på våra killar ?
(Nu generaliserar jag, så bli inte upprörda. Det är självklart upp till var och en hur man vill se ut. Och såklart är insidan viktigast)



Ett exempel på två stycken pangbrudar ;). Jag tycker min brorsfru är snyggare än de flesta !

Kommentarer
Postat av: Tupac

Snyggare än få?xD Jag tycker då hon är snyggare än många.

2011-04-27 @ 12:29:56
Postat av: Maria

Många ggr är ju tjejer/kvinnor vackrare i allmänhet. men många ggr sunkar ju även tjejer ner sig nå fruktansvärt, fast man kanske bara reagerar mer när tjejer gör det. Men det är ju faktiskt så, iaf enligt mig, att många killar e mycket snyggare när dom är lite skitigt i sina snickarbyxor än när de e nyrakade med finkläderna på sig :P

2011-04-27 @ 14:43:47
URL: http://miameliin.blogspot.com
Postat av: Nikolina

Haha, Det ska ju självklart vara snyggare än de flesta ;)

2011-04-27 @ 16:18:56
URL: http://sverigesvarstanikolina.blogg.se/
Postat av: Nikolina

Ja snickarbyxor är assnyggt. En karl som kommer från jobbet skitig i snickarbyxor är inte alls fel. ;)

2011-04-27 @ 16:27:10
URL: http://sverigesvarstanikolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0