Hjärncirkus

Jävlar vilken cirkus hon startade i min hjärna i dag på mötet.
Antar det är nyttigt, men har redan bitit av två stycken naglar.
Jag som aldrig biter på naglarna. Haha.
Har alltid haft svårt att prata om känslor.
Och när hon frågar mig hur man vet att man älskar någon och skillnaden mellan att älska olika personer så blir det svårt att svara. Man bara vet det räknades inte som svar. Och det är klart att det inte gör, men att sätta ord på känslor har aldrig varit min starka sida. Och just nu är det snarare min svagaste sida.
Men men, låt tankarna snurra. Jag är inte rädd för er längre.
Nåja, Nu ska jag ta och konka ut den där jävla tvättkorgen. Den väger ton så jag låter nog gubben göra det.
Sen ska jag tvätta hela kvällen !

Puss Puss Puss


Jag saknar mitt hår och jag saknar att ha badkar !

Kommentarer
Postat av: Jimmy The Cowboy

jag har ett badkar, det har inte du sjunger

2011-04-05 @ 15:58:26
Postat av: Nikolina

haha, Fyyyy dig Jimmy . Man får inte retas ;)

2011-04-05 @ 15:59:11
URL: http://sverigesvarstanikolina.blogg.se/
Postat av: Jimmy The Cowboy

säger hon som censurerat tutten :P

2011-04-05 @ 17:31:31
Postat av: Nikolina

HAHA! Ja lite måste man lämna åt fantasin ;)

2011-04-05 @ 17:39:42
URL: http://sverigesvarstanikolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0