Fullt upp

Ja idag har det varit full rulle . Så har inte haft en stund över faktiskt.
Och ni undrar såklart vad jag har gjort?
Jo vi har sålt crossen, vi har satt i ljud i bilen, vi har varit till Borlänge, vi har lagat Fredriks bil.
Ja vi har hunnit med massa idag. Umgått med trevliga pojkar. Precis som det ska vara :)
Jag sprang på en kär gammal vän, tänker kalla det ödet.
Kommer ordna sig så vi hittar tillbaka till varandra. Det är jag säker på !
Nu ska jag ta en snabb dusch sen blir det Big Brother. Wiho !
Puss Puss

och min pojkvän är en liten sate, han ligger i soffan när jag står och diskar, så ropar kom älskling och kolla.
När jag går in i rummet säger han, Ja och när du ändå är här så kan du ge mig dosan.
Haha, vilket pucko ;)


Jag älskar dig så jävla mkt ! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0