Diva

Välkommen hem Diva. Fy tusan så himla underbart söt du är.
Så söt så det gör ont i hjärtat.
Bilresan hit gick bra, blev en spya från Diva och en nästan från Tobias. haha.
Kompis har inte vågat sig ut än, han sitter och trycker under sängen.
Men jag är övertygad att de blir goda vänner snart :)
1 april idag, det har jag utnyttjat och lurat folk. Underbart.
Mamma och Eva tror på vad som helst. Josefin försökte lura mig, men nej du den gick inte ^^,

En månad sen jag tog några sinnesförändrade substanser.
Jag har precis vad jag behöver här och nu, behöver inte sprit eller knark för att må bra längre.
Världens underbaraste pojkvän och nu världens sötaste hund :)

Puss Puss Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0