Borta bra men hemma bäst

Hej hopp alla fina.
Kom hem klockan två inatt. Snutt skulle hämta lite saker i Sälen så åkte med han hem.
Har haft det super mysigt i Yttermalung. Träffat mamma och lekt med Josefin.
Hon är helt jävla underbar och hon får mig att må skit bra.
Sådana vänner ska man ta vara på !
Har gjort massa tok.
Så börjar med att visa bilderna från onsdagen.
Senare kommer inlägg upp om tatueringarna och om lite provkörning av Torstens nya leksak :)

Puss Puss Puss



Tobias skjutsade mig till sjukstugan så mamma fick träffa Diva ♥

Vi satt ute i solen och väntade på sjuktransporten hem.
- Ska vi köpa nå gott ? säger mamma.
Nja, jag är inte så noga.
- Okej, men då ska jag fnaska bredvid dig och du ska kolla på menar du ?
HAHA, Mamma säger fnaska istället för smaska. Förstår vilka missförstånd det kan bli ♥

Yttermalung. Idyllen. Så vackert att se på ! Men det göms mkt smärta här i skogen !


Passar alltid på att köra massa bil när jag är hem.
Har ju ingen bil så kör ju aldrig annars.
Men det är som att cykla, man glömmer aldrig hur man gör!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0