Avskyr

Jag är en enkel människa, jag accepterar folk som de är och låter de snacka om mig om de roar de.
Men vet ni vad jag avskyr?
När folk försöker bestämma över mig, eller ska berätta för mig vad som är rätt och fel.
Anledningen till att jag har mått som jag gör, (mkt bättre nu) är för jag låtit folk göra vad som helst med mig.
Och alltid lyssnat på vad andra tycker.
Men jag kommer ALDRIG göra så igen. Det som är viktigast är vad som känns bra för mig, vad jag känner att jag pallar och vill göra. Sedan kan man ta hänsyn till vad andra tycker.
Glöm inte bort er själva, ni är viktigast i era liv och man måste älska sig själv innan man kan älska nån annan.
Ingen har rätt att säga åt dig vad du ska göra eller vad som är rätt och fel i ditt liv.
Ditt liv , dina beslut.
Jag ser ofta assnygga folk som inte tror ett skit på sig själva , som bara åker med strömmen och är som alla andra.
Bara för att det är enklast så.
Men det kommer aldrig vara enklast, det enklaste är att sätta sig ner och fundera ut vad du tycker om, vad som gör dig glad , vad som är bra med dig. Och passar det inte folk runt omkring dig så ber du de dra åt helvete
Äkta relationer accepterar varandras olikheter. Det gäller alla relationer. Man och Fru, vänner, mor och dotter osv.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Måste ju vara underbart att efter 6 veckor nykterhet vara helt perfekt igen.

2011-04-16 @ 22:34:26
Postat av: Nikolina

HAHA, Alltid denna sarkasm. Jag är långt ifrån perfekt. Men antar att du tycker jag är det. Men det är fel. Däremot jobbar jag varje dag med mig själv. Prova själv :) Pussss

2011-04-16 @ 23:12:59
URL: http://sverigesvarstanikolina.blogg.se/
Postat av: maria

tänk att man har så tråkigt liv att man måste hålla koll på någon man tydligen (försöker) hata/tycka illa om. Människor som inte har ett eget liv lägger sig i andras, men törs inte stå för sina åsikter utan kommenterar anonymt.

Nikolina jag förstår att du inte orkar bry dig när de blir sån här skit hela tiden, men jag blir förbannad. Jag känner inte nikolina speciellt bra, inte så värst alls för den delen. Men gudarna ska veta att jag gillar människan. För den hon är, för hennes starka åsikter, för att hon är en kämpe! Har man varit på botten (på ett eller annat sätt) så vet man inte hur svårt det är att ta sig ur det. Å när man då för en gångs skull har en bra dag, man mår bra. Då kommer de nått dumpucko som fröken/herr anonym här ovanför å försöker förstöra det.

Skitpuckon e ni hela bunten, riktiga jävla skitpuckon!

Nikolina du e bäst, men jag behöver inte ens säga det. För att du vet ju det redan!

2011-04-16 @ 23:56:05
URL: http://miameliin.blogspot.com
Postat av: Nikolina

Tack som fan ! Det värmer ska du veta <3

2011-04-17 @ 00:25:00
URL: http://sverigesvarstanikolina.blogg.se/
Postat av: Anonym

nej enligt mig är du långt ifrån perfekt! Jag tycker ärligt att det är bra att du gör det du gör. Men jag tror fortfarande på att de vägar du väljer kommer att slå tillbaka som med allt annat.

2011-04-17 @ 08:57:29
Postat av: Nikolina

Haha, Jag kan inte i min vildaste fantasi förstå hur du orkar lägga ner energi på mitt liv. Jag är övertygad på att du har saker att fixa i ditt liv. Så ska du se att jag fixar mitt själv :) Nej ingen människa är perfekt, jag har aldrig påstått det heller. Innan du kommenterar så är ju ett förslag att läsa texten. hahaha. Pucko xD

2011-04-17 @ 10:38:33
URL: http://sverigesvarstanikolina.blogg.se/
Postat av: Nikolina

Och förövrigt, skriv ditt namn om du nu vet så mkt om mig. Jävla fegis du är.

2011-04-17 @ 11:44:14
URL: http://sverigesvarstanikolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0