Arbetsförmedlingen

Om det är nått som får mig förbannad så är det den där jävla arbetsförmedlingen.
Nu menar de att jag ska ut på praktik heltid, för att få ha kvar mitt aktivitetsstöd.
Haha, Dumma kärring, tror du seriöst att jag ska jobba heltid för 3000 spänn i månaden ?
Då kan ni hellre dra åt helvete.
Japp. Ska ringa vårdcentralen på fredag och kolla om de inte kan sjukskriva mig en månad eller så från skiten,
Jag har ingen ork eller lust att söka nå jobb nu.
Blir skola till hösten , och det känns nog just nu.
Nåja, Nu ska jag sluta vara sur.
Snutt är och tatuera sig. Jag är hemma med vovve.
Har spelat lite buzz med Drott, Linn och Fredrik.
Sen har det inte hänt nå mer idag.
Pöss Pöss Pöss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0