6 veckor

6 veckor i dag nykter och drogfri. Idag känns det tråkigt. Men jag vågar inte dricka än.
Känner att jag måste må helt bra innan jag börjar om från början och lär mig hur man gör. haha.
Och ja då ser jag ju efter en gång om det ens går liksom.
Låter skitkonstigt men så är läget.
Längtar mest efter att gå ut och träffa folk och dansa.

Hur firar vi det då? Jo vi bakar bullar.
Och jag tyckte vi skulle göra dubbel deg. Och nu lär vi få baka hela natten ;)
haha.
Har såsat och sovit tre timmar på soffan, så lär inte gå att sova i natt iaf xD
Har en jättefin film på snutt när han sover med ögonen öppna och snarkar, men fick fan inte visa den.
Tråkmåns.

Äh bajskorv. Hejsvejs :)








Kommentarer
Postat av: Anonym

man kan faktiskt ha lika kul nykter (: ut och träffa folk och dansa! no problemoo..

2011-04-17 @ 01:45:13
Postat av: Nikolina

Precis det jag tänker göra :) Men först måste jag vara säker på att jag fixar att vara runt alkohol. Tänker inte sabba dessa veckor nu :)

2011-04-17 @ 10:36:48
URL: http://sverigesvarstanikolina.blogg.se/
Postat av: Anonym

jasså, trodde du skulle börja lära dig dricka "måttligt" (läste kanske för snabbt)men som du skrev.. då sabbar man väl det som man håller på att bygger upp eller hur man säger! tummen upp för dig, kämpa på (:

2011-04-17 @ 21:03:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0