5 april 2011

Godmorgon mina fina :)
Har sovit hela natten fast jag skulle ut med vovven, så antar Tobias inte var trött i natt.
Men nu är jag och Diva vakna iaf. Nyss tagit en morgonpromenad .
Nu äter fröken så det blir snart en promenad till !
Möte klockan två. Sen tvättid fyra till åtta.
Ska försöka hinna upp till Siba oxå. Behöver patroner till min skrivare och en kylplatta .
Måste ju kunna skriva ut den tatueringen jag ska ha  . Längtar !
Det finns inget som slår känslan av att bli tatuerad, och man bygger upp ett begär efter mera direkt !
Puss Puss Puss


Hoppas solen håller sig framme i dag igen :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Är du längre än Tobias ? =) Söt hund:D

2011-04-05 @ 10:06:38
Postat av: Nikolina

haha, japp det är jag. Jag är 183 så är längre än de flesta ;)

2011-04-05 @ 10:31:37
URL: http://sverigesvarstanikolina.blogg.se/
Postat av: Anonym

okej =) Tycker de är skit coolt att du är så lång =) Själv är jag endast 1,60 så är ganska avis ;) hihi

2011-04-05 @ 15:32:53
Postat av: Nikolina

Ja jag var kort och tjock, sen växte jag massa och allt drogs ut ;)

2011-04-05 @ 15:58:38
URL: http://sverigesvarstanikolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0