Hiss och diss


* Kungens otrohetsskandal. Va fint att kungen gör misstag också. Ska införskaffa mig denna bok . Vakna upp Sverige och inse att alla är vi bara människor ! Det roar mig .

* Avokado, Det är verkligen sjukt gott !

* Böda camping, bästa programmet just nu. Ni som missat måste kolla in det. Sjukt kul ! Kanal 5 !




* Skräckfilmer, Alltså de skräckfilmer som görs nu suger.
Om ni har sett en som man verkligen blir rädd av, let me know. Alla suger!

* Det, Gud va läskigt det är med människor som man inte kan se vilket kön de tillhör. Jag kan tänka på det i flera dagar. Vissa går verkligen inte att se ! Läskigt !

* Lönnfeta människor, Man kan inte säga att ni är tjocka, och inte heller smala. Varför behåller ni denna kroppshydda ? Jag fattar inte. Bestämm er nån j*vla gång !

* Julpynt, Jag vägrar ! Det kommer inte upp en julpryl i vårat hem !
Hur mkt du än tjatar Michael, NEJ! NEJ !





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0