Vilken pärs.

Hallelulja kan man säga. Hade hunden ute på linan. Så ville katterna gå ut och kolla på framsidan. Visst tänkte jag. Så gick de såklart mot baksidan så hundfan fick nys på de. Han sliter sönder linan och drar efter. Kompis hann springa in, Och vännen sitter just nu och trycker under trappen. Har lämnat dörren öppen så han får springa in när han vill. Sen när jag skulle flytta hundfan till andra linan, så drar han sig ur halsbandet. Som tur va så fick jag tag på han. Den där hunden är inte riktigt frisk. Borde iaf kapa ballarna på han och se om det blir bättre.
Vaknade klockan tio iaf. Av att Homemaid ringde. Ska börja klockan åtta på måndag. Blir spännande :)
Nudå? Sitter och dricker en Powerking till frukost. haha. Ska läsa lite bloggar osv. Tänkte hämta min moped idag. Men martin verkar omöjlig. Eller ja han ringde faktiskt igår, typ vid åtta. HallÅ? Då stod vi i duschen och var redo för soffhäng endast. Ork.
Pussen

Bilder från inatt :)


Kommentarer
Postat av: elin

ska man inte ha hund till avel mår han själv bäst av att kastrera. är bara drygt för dom annars. när kommer du hem i helgen? :)

2010-05-06 @ 11:59:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0