Vafan

Vafan, Jävla snö på marken när man vaknar. Man kan bli deprimerad för mindre alltså. Usch och blä.
Jag trodde våren hade kommit. Hur ska man orka göra något idag då? Hade tänk långpromenad med hunden , men har då ingen lust med det. Men får se hur det känns när man vaknat till lite.
Snackade med mamma nyss, de har oxå massa snö.
Måste iaf in till stan vid sju, har tvättid då. Skönt att få bort all smutstvätt från stan. Likabra att ta med lite saker oxå. Men inte mkt kvar i lägenheten nu. :)
Nu ska jag dricka en powerking
Detta vill man inte se när man vaknar

Bjuder på lite bilder från huset oxå :)

Bedroom. Med världens skönaste dubbelsängstäcke

Barnrummet, We miss you !


Köket


Livingroom


Kattrummet ;)

Jag som inte ville göra något idag, Känns som att jag kan glömma de nu.

Kommentarer
Postat av: Lina

Va fint ni fått det!

Jag gillar soffan, en sån där stor svart soffa skulle jag också vilja ha hemma men jag har nog för lite plats för den... Jag får nöja mig med en svart 3-sits, det går bra det med. ;)

Kul att du får bort tandställningen med, jag kommer ihåg dagen jag fick ta bort den... LYCKA! Jag gick runt och log med hela käften öppen i flera timmar. ;)

Kram från Lina i Örebro.

2010-05-04 @ 11:29:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0