Hinns inte med

sorry för kass uppdatering. Men hur fan hinner man med allt? Tog mig lite tid nu för datan. Ska läsa ikapp bloggarna jag följer. Sen blir det sooova :)
Idag har jag jobbat till två. Sen hem och tog en powernap. Snutt kom hem runt fyra, då drog vi in till stan igen. handlade golv till barnrummet & Torkrummet. Handlade oxå lite färg . Så har målat nere i torkrummet. var så jävla skitigt på väggarna, enkla lösningen var att måla. haha. Men viktigt för mig att det är fräsch där man ska hänga rena kläder. I morrn börjar jag halv åtta. Sen ledig torsdag. Då ska jag och snutt lägga in golv och måla en gång till. I helgen måste vi hålla på med veden. Har massa beställningar ute nu som måste bli klara. Cash is king.
Nu kom den en odör av kattskit in hit. Måste springa och tömma lådan.,
Vi hörs. Pussen !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0