Helgen

Nu är jag och snutt hemma i Bjurs igen efter en helg i Yttermalung. Massa mys.
Fredag: Kom ner på eftermiddagen, Träffade Elin och Jeanette en vända. Gav henne present, och kollade Elins nya lägenhet. Har saknat de töserna som fan !Sen åkte jag och snutt på upptäcksfärd efter olika grusvägar. Höll på att köra fast osv . Haha. En väg fick vi backa bra långt tillbaka.
Mamma hade öppnat loppis. Vårkänslor :)
Zack var glad för mommo hade  bollar till han att leka med. :)
Linus brände däck, och vi trodde vi blev jagade. När det i själva fallet var en gubbe på väg på utryckning .
Rädda som fan ;)




Lördag: Skulle gå naturstigen med vovve på morgonen. Hittade inte riktigt , så fick bli bad i skarpröet ist. Träffade på Nippe, Vetrinären i Ytter. Spontant kastering av Zack. Men bollarna fick vara kvar, Satt in ett slags chip som tar bort hormonerna . Alltså samma resultat som en kastrering. perfekt för oss som vill prova först och se skillanden.
Var på pappas grav och satt dit lite blommor. Saknar dig !
Hälsade på min älskade syster.
Åkte till Madde hed på lite fest. Sprang på massa yttermalungsprofiler från förr. Kul .De drog till Rättvik vid tio. Så jag och snutt åkte ut i skogen och grillade korv ist. Hur mysigt som hellst ! :)








Och idag skulle vi gå upp tidigt , men blev inte riktigt så, Sov till tolv. Åkte förbi Rättviks marknaden, Fick med mig massa sockor, godisremmar och två oxstrupar till Zack. Jävlar va det luktar skit av de . Haha. Men han knapra i sig de så fint. Jag och snutt åt grillat nyss, och nu blir det dusch och tv skulle jag tro. Börjar ju min inskolning i morrn . Spännande. Ska kolla upp om jag kan åka buss i morrn.
Aja, Pussen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0