Axeln

Axeln gör ont, Satan va den värker. Ogillar värktabletter, men överväger ta en ändå. Tankar, oj vad mkt tankar. Länge sen jag hade tid att fundera känns det som. dagarna flyter i hop. Rutiner infinner sig. Både bra och dåligt.
Spontanheten försvinner, passionen blir mindre. Men livet funkar . Jag har allt jag behöver . Och mer igentligen.
Men vad är det som tynger mig då? Jobbet känns drygt, som fan om jag ska vara ärlig. Precis så att man pallar med. Igentligen inte. Men ett jobb måste man ha. Fastna inte i latheten nu Nikolina, Utan satsa mer. Leta efter ett nytt. Absolut. Men har fastnat i rutinen. Klart rutiner är bra. Man har en trygg vardag. Men jag saknar långpromenader med hunden, knulla hela natten,Jag saknar stjärnorna, Jag saknar att sitta ute på trappen i yttermalung med Jeanette och Elin , Jag saknar att snacka skit, Jag saknar att kedjeröka en hel sommarnatt med förväntningar i luften,  Jag saknar Malung. Och mina vänner. En geting har letat sig in här. Vem ska släppa ut den?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0