SVB

Hej alla glada. Nyss duschat med snutt. Och tvättat katterna, Vilken pärs. Kompis hängde sig fast i mitt skinn.
Har varit hos bror hela kvällen innan.
Såg såklart Sveriges värsta bilförare, Alltså blondinerna är ju bara för blåsta. De kunde ha gjort någon riktigt illa och bara skrattar åt det. Fattar mig inte på dem.
Kolla deras stiltips på tv4.se så ska ni få se hur jävla borta de är.
Jag citerar "Utseende är ju minst lika viktigt som säkerheten, förklarar Josefine. Man ser ju in i bilen liksom. "
fler citat "Jag hade trott att vi skulle framstå som lite mer blåsta.
"Ta en extra titt i spegeln innan du går ut. Om du bara är en ful bondlurk kommer du inte komma någonstans i livet."
Men hallå? Sen när är överdrivet mkt smink och för småkläder snyggt? Sen anser ju jag att man anpassar kläder efter kroppstyp. Tänk på oss andra, Jag vill inte se en fet röv och en gigantisk framstjärt hänga ut. Oj va elak jag var nu. Men dessa två damer måste växa upp. Lämna fjortislivet bakom er och inse att det är ni som inte kommit någonstans i livet då ni tror att utseende är det viktigtaste.

Nu ska vi lägga oss och läsa bok. :)




En blöt Nikolina.

Kommentarer
Postat av: B

Åh fan! Kul att jag råkade ramla in på din blogg!

Du är ju bara för underbar. Gillar din stil och ditt utseende!



Ha det bra!



Tjoff =)

2010-03-26 @ 07:41:10
URL: http://mrbira.blogg.se/
Postat av: Lina

Hahaha. Jag håller verkligen med! Kollade också på SVB igår och det är ju pinsamt att se blondinerna. Det är liksom på gränsen att det inte ens är roligt längre...!

Jag menar, krocka bilen för att man inte vill få vatten på sig? Nej just det, man kan ju förstöra sminket....

Kul blogg du har iaf! Ha de fint! /Lina

2010-03-26 @ 09:22:17
Postat av: s

Håller helt med!

Hoppas du mår bra gumman. Får ta & partajja snart!

2010-03-26 @ 13:31:28
URL: http://stephanieh.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha men ta det inte så seriöst gumman:)

2010-03-28 @ 15:16:11
Postat av: Nikolina

Coolt att vara anonym .

2010-03-28 @ 21:07:14
URL: http://sverigesvarstanikolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0