svar på tal

Jag brukar inte göra så här.
 Men att ens höra att blondinerna tror att jag är avundsjuk på de gör mig illamående.
Jag tycker synd om er som måste lägga på en blondin/fjortis fasad för att inte bli sårade för de ni igentligen är. Men jag skulle oxå göra så om jag var ett tomt skal som ni är.
Okej, du menar att du har ett mer lyckat liv än mig Erica. På vilka grunder?
Kom med nått vettig argument så ska jag hålla tyst sen.
Sluta kasta skit på resterande deltagare bara för att vi inte är som er!


Är ni verkligen så mkt bättre än oss andra?

Kan det vara så att vi är dubbelt vackrare?
Trots att vi heldre låg kvar i sängen längre och gjorde oss klara på tio minuter?

Detta är en skönhet !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0