Sista dagen i Stockholm

Ja nu är sista dagen i Stockholm avklarad.
Jag och Anna är på söder och packar ihop våra saker sen åker vi hem kvart i åtta.
Har haft sjukt roligt under dessa dagar. Bara varit med två guldklimpar !
Bränt sisådär fyra fem tusen. Fått med mig lite snygga kläder, en piercing i naveln och två nya i örat.
Naveln gjorde sjukt ont, usch. Så den flyttar ner tungan till andra platsen på smärtlistan.
Sen resten har gått åt till massa mat. Jag är jämt hungrig ;)
På torsdag bär det av hem till kära Yttermalung. Säsongsstart Sveriges värsta bilförare.
Blir nog en skrattfest !
Snart snart får jag träffa Linus, Saknar ihjäl mig. Kär och galen, ja ni vet.
Puss Puss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0