Seriöst

Många kommentarer strömmar in om att programmet är uppgjort eller att folk gör sig till.
Och uppgjort är det verkligen inte. Men att folk överdriver håller jag med om. Jag gjorde mitt bästa från början till slut, försökte inte vara så rolig , allt för att få åka ut fort och kamma hem ett bra pris. Sen så gick det inte så himla bra för mig men det är en anna femma. Garanterat så trycker tobias lite extra på gasen, och blondinerna kan inte vara så blåsta, Då är det katastrof . Men resten av gänget tror jag gjorde sitt bästa. och var sig själva.
Lite overkill på blondinerna och bröderna, men resten är sig själva vill jag tro.
Jag kan inte förstå att man ens gör sig till, Eva och Pelle igår var sjukt roliga och de är sig själva bara.
trist att de åkte ur så fort , men blev glad för Eva´s skull. min lilla guldklimp.
aja nu ska jag vara social med mamma och Linus. Kär och galen, Ja ni vet . PussPuss

Kommentarer
Postat av: mr.N

kan säga såhär... att tobias skulle göra till sig är ett skämt ! har umgåtts med han i flera år ! han KÖR nästan värre IRL än va han gör i programmet kan ja säga !

2010-03-08 @ 08:37:13
Postat av: Nikolina

Haha, Det var de roligaste jag hört. Man ser att tobias kan köra bil, men han gasar på bara för att var rolig. Så klart han gör sig till.

2010-03-08 @ 10:06:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0