onsdag

Hej hopp alla glada. Resten kan skrapa bort björndyngan under skon så blir ni oxå glada :)
Onsdag i dag. Sitter framför datan och stoppar i mig frukost. Gröt som vanligt . Allt för att hålla i gång magen :)
Linus är på jobb, så bara jag och katterna här. Har dammsugit och tömt kattskit som alla dagar. Måste göra nått åt mina naglar oxå ser jag nu. Somnade med blött hår igår, så måste platta håret.
Sover ute i Bjurs i kväll, och åker över skogen til Enviken i morrn. Mamma skulle komma halv tolv till Borlänge, sen skulle de handla. Så vi åker nog ut till två ungefär så är de hemma :)
Annars då? Inte mkt. ;)



Kommentarer
Postat av: Runesine

Hello. Enjoyed your web site :-) ! ! !

2011-03-22 @ 16:41:33
URL: http://runesine.blogetty.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0