Med tårar

Riktiga vänner finns det inte gott om. En riktig vän finns alltid där. Man behöver inte höras varje dag, Man vet vart man har varandra. Och även om man inte träffats på jätte länge så är allt som vanligt när  man väl träffas.
Jag har några riktiga vänner, Några som tycker om mig för den jag är och som inte kräver något. Vi kan sitta bredvid varandra och prata i timmar, eller bara kolla på tv. Jag trivs i deras sällskap precis som de trivs i mitt.
En av dessa vänner är min älskade Elin. Pratade igår om henne med Linus. Undra vad Elin far med just nu? Hon jobbar väl i hjäl sig säkert . Saknar henne som fan. Hon är en sån där guldklimp som alltid finns i mitt hjärta.
Posten kom precis, Och då tänker jag atomatiskt på Elin , Min lilla brevbärare. Och tro på fan så låg ett paket där till mig från henne . Jävlar va glad jag blev.
Grät en skvätt och tänkte fan va glad jag är som har henne i mitt liv .
Öppnade paketet och där låg godis och ett brev.
"Glad påsk, Skickar en liten påskhälsning från hemlandet Malung. Det var allt för länge sen vi hördes eller sågs nu. Men kommer snart och hälsar på, det lovar jag. Måste se var du bor i din nya lägenhet. Vi hörs och syns! Älskar dig Puss Elof. ps. Sluta skratta åt att jag skickar påskägg :P d.s"
Jag älskar dig Elin, Tack för att du finns !


De bästa och roligaste minnerna med dig min älskade vän!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0