Lördag

sorry för kass uppdatering men blir inte direkt tid att sätta sig framför datan. Vill hinna med så mkt som möjligt när jag är hemma för en gångs skull.
Gårdagen blev inte direkt lyckad, fick träffa nästa alla som jag ville iaf. men blev lite bråk sen. Är dock uppklarat nu så behöver inte gå in på det mer. Jag älskar dig Linus ! Enkelt och sant !
kom nyss hem från syrran , va dit och åt varma mackor :)
Fick lite kommentarer i dag, mest folk som säger bra kört osv. jag tycker bara det är kul :)
Tror vissa som är med i programmet önskar mer uppmärksamhet, men va hade de trott liksom? Sveriges värsta bilförare är inte direkt nått att vara stolt över att man platsar i   . Men grymt kul och skulle göra om det om jag fick . bara för alla underbara folk i produktionen .
Nu ska jag glo på melodifestivalen med mamma och Linus.
PussPuss

förresten, håll till godo för på söndag eller måndag lägger jag upp behinde scene filmer ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0