Kattmänniska

Jo visst är jag en kattmänniska. Men varför kan man ju fråga sig.
Mina katters dag ser precis likadan ut varje dag.
Eller idag har kompis haft ner en blomkruka, han brukar bara äta upp blommorna.
De sover fem timmar om dag, vaken tid spenderas på kattlådan eller vid kylskåpet skrikandes efter mat.
En katt är fet och den andra pinnsmal. Undra vem som äter upp all mat?
Just de, cirka tre minuter om dagen är kompis mys katt, resterande bit katt.
Vännen därimot är jämt mys katt, så försökt inte vila i soffan eller så då stångar han dig i ansiktet skithårt.
Extra rolig dag är när de tex klivit i sin egen skit så man får städa upp tassavtryck av skit.
Spännande . Ja du vaknar ett par gånger per natt oxå, får då har de kul mina barn.
De jagar varandra och leker med sin boll, den fina som låter jätte högt och fint.
Jag älskar mina katter så j*vla mkt, Skumt det där.


Vännen

Kompis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0