hängpatte

Hej hopp alla ungar.
Tisdag i dag, som jag förövrigt var tvungen att kolla i kalendern för att veta. Suck.
Blev inte barnpassning i går, så får bli idag ist. Fan vilken bra syster jag måste vara. :)
Annars händer det inte mkt i Nikolinas liv just nu. Tar det lilla lugna.
Har fått massa frågor om vattentanken på programmet. Jag vet inte varför de mörkade mig och martin. Tobias och Tomas körde sönder bilen, så Maja och Åke kunde inte köra. Då valde de nog att ta bort oss oxå. Jag har ju som sagt gjort mitt bästa hela tiden för att inte vara rolig . Hehe. Snart kommer nästa program. Ska bli kul att se vad som visas då.
Puss&OPiss.



Kommentarer
Postat av: Hanna

Hej! Jag såg dig på TV, så jävla kul de klippt er romantiska saga :) Ni verkar vara ett skönt par.

2010-03-10 @ 10:13:28
URL: http://www.hel.nu
Postat av: Gustavelle

Very informative...God Bless

2011-02-07 @ 10:18:04
URL: http://gustavelle.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0