Gomorgon

Godmorgon solstrålar.
Har egentligen inget att göra uppe så här tidigt, men tänkte ställa om dygnet lite så man kan sova på nätterna.
Mest för Linus skull som går upp sex varje morgon typ, Måste var drygt att ha en flickvän då som är vaken halva natten.
På eftermiddagen har jag tvättid sen ska jag vara barnvakt åt Mila. Underbara varelse . :)
Angående programmet så är det mkt bra kommentarer jag får, folk som säger du är ju inte alls så dålig på att köra. Jag anser det är en bedrift att jag ens vågade köra mitt i Stockholm. Jag som knappt kört utanför Malung innan . Ser framemot torsdag och se vad för skoj som visas :)
Nu ska jag göra lite frukost och läsa bloggar som vanligt .
PussPuss



Mitt hjärtas prins, Satan vad jag är kär i dig Linus !

Steffi och Martin festar loss i Stockholm.

Me and Johne. Roligaste snubben ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0