falun

Hemma i Falun igen då. Grymt skönt att träffa Linus och katterna igen ! <3
Nu ska vi stoppa i mig lite mat sen skjutsa Anna till tåget i Borlänge.
Hem till Malung i morrn, Saknar mina guldklimpar där hemma.
I morrn smäller det Tv4 20.00 Dubbelavsnitt Sveriges värsta bilförare!
Blir nog en skrattfest. Hahahhahahha.
Har inge internet hos mor, Så nån gullig sate får låna mig en data och internet så jag kan skriva efter programmet.
Puss Puss


Nevösa jag innan piercing. xD

Plattan i mattan bröderna !

Ett plommonpaket senare.. Förlåt Eva ! ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Din lilla fuling! :P Imorgon ska jag till tv4-huset och hjälpa dem med tolkning. :D Kommer du ihåg att du köpte plommon åt mig här i Sthlm nyligen? Kan säga så mkt som att jag har inte lämnat lägenheten idag om du fattar..... ;) Hahahah! Puss

2010-03-03 @ 22:17:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0