Bakisdag

Godmorgon. Söndag i dag. En seg dag, Ska städa lite sen bara ta det lungt.
Grymt kul kväll igår. Länge sen jag dansade så mkt. Helt genomsvettig :)
Hade lockigt hår som ni ser på bilderna, var jätte många som kände igen mig från Svergies värsta bilförare. Suck . Oh kolla kändisen, Jo tjena puckon. !
Snackade precis med älskade Eva. Och hon är så jävla klok helt enkelt.
Man är inte sina handlingar och det är en sjukdom. Och ja jag vet det. Men jag är rädd, Så jävla rädd. Tanken på att du ska röra mig igen gör mig spysjuk. Men jag älskar dig, och är inte beredd att ge upp oss än. Men jag kommer kräva saker av dig. 


O jag kan inte skilja på om jag vill vinna dig
Och jag kan inte skilja på om jag vill vara med dig
O jag kan inte skilja på om jag vill bli av med dig
O jag kan inte skilja på om jag vill skada dig


Men du om någon borde förstå att man inte gör såhär emot mig












Kommentarer
Postat av: maggan

jamen visst är de så "man är inte sina handlingar och det är en sjukdom". Men då måste man inse att man är sjuk och ALLT vad de innebär. Annrs är man sina handlingar och de spelar inger roll att man e sjuk.



Hoppas ni hittar en väg :)

2010-03-14 @ 19:53:35
Postat av: Lovisa

Du skriver i ditt inlägg att: Men jag är rädd, Så jävla rädd. Tanken på att du ska röra mig igen gör mig spysjuk.

Det låter som att det kanske är något du ska ge upp. Låter inge vidare att du är rädd för att någon ska röra dig igen.

Hoppas att allt löser sig!

2010-03-16 @ 10:00:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0