Vad har man gjort?

Vad har man gjort om man har förätit sig? Ätit för mkt. Vad har man då gjort om man försovit sig?
Och vad har man då gjort om man förlovat sig?
hahah.
Sitter hemma och pular i mig lite frukost. Ledig . Skönt måste jag säga. Jobbar heldagar resten av veckan.
Eva kommer nog hit till helgen och hälsar på :) Fan va nice.
Jag och snutt letar grisar just nu. haha. Nån som vill köpa en halv gris till hösten? :P
Aja. har kört in lite ved. Och gett hundfan mat. han är så grymt smal. Vet inte varför. Så mamma tinar köttbullar åt sin bäbis :)
mensen är en vecka sen oxå. men antar det bara är hormonrubbningar. Vi får se.
Älskar dig Linus. Mest av allt !
Nu ska jag som vanligt läsa lite bloggar.
Kyssar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0