Tack Tack

är hemma och är sjuk. Hade världens huvudvärk i morse. Känner mig som en gammal tant. Iaf så blir det malung i dag. Ska bara vänta på att snutt slutar jobba. Tack så hemskt mkt för alla lyckoönskningar. Och många tycker det är tidigt. Ja det är det nog. Men när det är rätt så vet man. Så var glad för min skull ist. För ni kommer oxå nåndag hitta nån som allt känns rätt med. det finns någon för alla !
Det är ingen tävling om vem som förlovar sig först, eller får barn först. Försök vara glad för min skull oxå, du ska ju trots allt  vara min vän. Tänk på det innan du startar en tävling som jag inte vill vara med på.
Jag lever för en dag i taget. Och jag ska aldrig sitta och tänka tillbaka och ångra att jag inte gjorde det jag ville. Detta är mitt liv. Respektera det !
Älskar dig Linus, mest av allt på hela jordklotet. Du är min bästa vän och min drömprins.  Har aldrig kännt så här rätt med något i mitt liv !
Pöss

Kommentarer
Postat av: maggan

Du har sååå rätt så! Vi förlovade oss också efter 6 mån och efter 9mån var vi gravida. Och titta så bra de gick :)

Men många klara inte av att vara glad för andras lycka utan slänger gärna en sur komentar.....



Visst är de tidigt, men de är ju inte så att ni inte vet om de. Så av vilken anledning måste man berätta detta för er, bara av anledningen att va tråkig!



Jag tror på er och visst känns de när de är rätt!

2010-06-11 @ 10:43:23
Postat av: Kim

Det är visst en tävling.



Barn först - Utklassad

Förlovad först - Utklassad

Gift först - Utklassad.



Klart du inte vill ha en tävling eftersom du är utklassad i alla kategorier! Jag tävlar i alla fall med dig.

:D

2010-06-11 @ 12:25:21
Postat av: Nikolina

men kim, du glömmer bort att Carola va först med allt. Så känn dig utklassad ;)

2010-06-14 @ 10:00:39
URL: http://sverigesvarstanikolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0