Så grymt

Så grymt jävla ledsen, besviken så vet inte vart jag ska börja.
Jag och Linus drog upp till dössberget och tänkte kolla lite. Betalade in oss 400 jävla spänn-
Sen ser jag Ruben komma gående. Ringer till Jeanette, och jo de är i Bjurs.
Alltså men hur fan kan ni åka hit till denna lilla by utan att ens ringa? For inte mitt namn igenom erat huvud när ni sa att ni skulle åka hit?
Jag trodde vi föralltid skulle vara vänner. Jag trodde verkligen det. Men jag betyder ju inte ett skit för er längre.
Ni tänker bara på att supa. Såg på facebook att ni redan för sju timmar sen hade bestämt att åka hit.
Nu sitter man hemma ist för att ha kul, och bara gråter. Gråter för att det ända jag var säker på att jag föralltid skulle ha var er. Jag har gjort allt i min makt för att vårda våran vänskap. Jag har åkt upp till Malung, bara för att säga hej till er. Men ni kan inte ens ringa och säga att ni ska hit.
Fy fan säger jag bara. Jag har inte varit världens bästa vän, men nog fan har jag alltid ställt upp för er. Och jag har varje gång ringt innan jag åkt hem till Malung.
Känns så jävla ruttet bara.
Jag har länge vetat att jag växt i från er. Men jag har tänkt, att snart kommer ni oxå inse att livet inte bara handlar om supa, knulla ,vara otrogen osv.
Jag har alltid älskat er för den ni är.
Hur fan kan ni göra så här mot mig?

Kommentarer
Postat av: Loser

Hahaha, vilken skit vem var otrogen i stholm??? haa Joo du, växt ifrån, ska du säga lipsil

2010-06-27 @ 00:54:27
Postat av: Anonym

Hej gumman! Det där var allt annat än snällt, och jag har inte hört av mig pga av att jag jobbat dubbelt och det hara bara strulat på jobbet. Finns för dig! är ledig i morrn btw! fika?? ring om du vill de iaf

2010-06-27 @ 17:15:19
Postat av: Lilla jag

Tror inte det var illa menat. Prata med de aktuella personerna så reder det nog upp sig ska du se! KRAMAR!!

2010-06-27 @ 22:42:48
Postat av: Jenny

Ville bara säga att jag saknar dig, o jag vet hur det känns!



Tack för att du hört av dig de gånger du vart i sthlm! pusss!

2010-06-28 @ 21:12:56
Postat av: marlene

älskar dej <3

2010-06-29 @ 22:32:19
Postat av: Arne

Känner igen de där,samma när jag åker till mlg. Jag hör av mig å man bestämmer att man ska höras senare och hux flux e de ingen som svarar osv.



Antar att de e vi som flyttat från mlg som vuxit mest, de andra står kvar på samma ställe. HAha x)

2010-07-01 @ 12:46:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0