Tjenis penis

Hade några grymma dagar hemma i Malung. Man inser att man faktiskt har massa vänner, och framförallt grymt kul att gå ut med familjen !
Har dock blivit sjuk nu, så inge kul med heldagar hela veckan, men blir bra med pengar iaf .
Zack mår inge bra. Så har lagt 600 spänn på foder idag speciellt för schäfrar. Hoppas han blir bättre. Han är så grymt smal hundfan. Annars då? Lika kär i Linus nu som första gången jag träffade han. Alltså jag trodde inte på kärlek innan jag träffade han. Men fan va bra vi har det ! Nu längtar vi bara efter en egen familj. Får se vad storken kommer med. :)
klockan är halv nio och vi ska gå och lägga oss. haha. Helt död.
Tack alla ni som förgyller min dag !
Bilder från veckan kommer på facebook så håll tillgodo. Är bara grymt dålig på att använda datan .Pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0