Torsdag

Mår inte alls bra i dag, varit uppe och spytt i natt. Undra om det är magsjuka, eller magen som inte tycker om alla tabletter jag stoppar i mig. I vilket fall så ska jag ringa hudkliniken och tjata på de lite. Kan inte gå runt och må runk hela tiden. Vad är värst? konstant klåda och utslag eller magkatarr så man spyr? Hmm.

Aja som vi vet vid detta laget är det en vecka kvar tills programmet börjar. Ser verkligen fram i mot det samtidigt som jag är nervös över vad som kommer visas . Hehe. Finns info nu på hemsidan om deltagarna och vad som kommer visas i programmen .  http://www.tv4.se/1.1514970

Nu ska jag hoppa ner i soffan igen och invänta Linus som slutade precis.
 Fy fan va jag älskar den människan. Kär och galen, ja ni vet.
Vi hörs !


Lave igår med min mössa när vi hälsade på mamma på sjukstugan!

Jag älskar dig, helt enkelt !


En galen katt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0