Söder

Hallå gott folk. Sitter i Evas lägenhet på söder i Stockholm. Mysigt värre, Får spendera natten bredvid en guldklimp !
Har varit en riktigt kul dag. När vi kom till Stockholm tog vi tunnelbanan till Gullmarsplan och hämtade nyckeln av Eva på hennes jobb. Drog till lägenheten och dumpade grejerna, Sen shopping. Alltså man kan hitta hur mkt fint som hellst här i stor staden. Blir väl att göra av med mer pengar i morrn. Men jag förtjänar lite nya kläder, länge sen jag handlade nått nytt . Sen slutade Eva då drog vi till Sara och fikade. Världens goaste bullar från NK.
Sen thaimat och bio. It´s complicated. Rolig film, dock lite långdragen.
Nu ska jag krypa ner bredvid Eva i sängen, I morrn väntar ännu en bra dag. Så grymt skönt att träffa Eva!
Blir nog att gå ut och dansa i morrn. :)
Längtar som f*n efter Linus . Min älskling <3
Vi hörs. Puss Puss

Eva, Elin & Jag. En ute kväll i Stockholm under inspelningsdagarna :)
!
Lunchrast inspelning ! Martin och jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0