Måndag

Ännu en ny vecka börjar i dag. Är inte många dagar kvar nu tills de första programmet sänds. Som förövrigt är ett dubbel avsnitt om ni inte visste det. Så 4 mars inskaffas massa chips och godis till ett två timmars avsnitt :)
Vaknade nyss, grymt bra på att sova. Det är ju bara för skönt helt enkelt. Linus åkte precis hem för att elda, Så jag klickar lite på datan tills han kommer tillbaka. Då blir det grötfrukost. Klarar mig inte utan gröt på morgonen.
I dag ska jag vara barnvakt åt Mila. Kim har lovat lämna barnstolen också, måste åka och handla. Sen ska jag förbi på barbros gränd med sista nyckeln. Måste komma ihåg att fixa preventivmedel denna vecka oxå. Barn är underbara. Men jag ska inte ha nått eget än ;) hehe

Annars händer det inte mkt, Ska försöka ta mig ner till Malung snart. Är ju sportlovsveckor så vill festa lite i Sälen, som varje år ;)
Vi hörs !


Tåget ner till Stockholm , första inspelningsdagen.


Tog nästan exakt en timme att ta sig från hotellet till huvudkontoret, Där vi började alla dagar. Tunnelbana, sen buss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0