Lycka

Onsdag, Vaknar upp förvirrad, Va fan är det som låter? Aha, Linus väckarklocka. Puttar på han, det blir tyst .Somnar om efter några sekunder. Vaknar tio av katterna, Förtvivlat kämpar de för att komma in under täcket och mysa. Dessa jävla djur som kan vara hur dryga som helst, men som jag ändå älskar nått enormt. Skumt det där.
Inser att jag har två cigaretter kvar, Måste alltså knalla ner på stan efter frukost. Grått ute, så inni helvete grått, Jag vill känna vårsolen mot min kind. Se snön förvandlas till en stor vit gegga och  försvinna . Det är lycka de.
Dags att förtära lite frukost. Blir nått slags homeparty hos marit i kväll.

Dagens horoskop låter bra.
Det är en utmärkt dag för dig att knyta nya kontakter till människor i din närmiljö.
En resa gör dig gott och relationen till syskon är så bra som den någonsin blir.

Vi hörs !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0