Katter

Katter det är konstiga djur.  Vännen rör sig lite smått i katt trädet, lägger sig på rygg. Som den goda djurmänniskan jag är så kliar jag han på magen. Men kattjäveln fäller ut som sylvassa penis och jag springer därifrån. Nu måste ballarna bort på han med. En kattpenis är nästan det sjukaste jag har sett. Haha
Konstant liv och rörelse här på Järnet . Hör grannen hur väl som helst. Trevligt. Fullt med ungar ute på gården. Varför fan låter man ungarna leka i snön iförd endast tröja? Nikolina blir förbannad. Ska få hämtning av nån snart, så bär det av upp till bror och Marit. Sen blir det bara mys resten av kvällen. Kär och galen , Ja ni vet.

Vi hörs !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0