Fredag

Hallå gott folk.
Tror det blir Stockholm på söndag, men Anna gör upp planer utan att snacka med mig, det gillas inte.
Så får se hur det blir med allt.
Jag vill/orkar bara stanna tills tisdag, hon ville vara kvar längre . Jag vill hinna hem och hälsa på i Yttermalung när de har lov därborta. Det som är bestämt iaf är att jag kommer se första programmen hemma med Mamma och Jeanette. Det gillas !
Dags att klä på sig och stoppa i sig lite frukost. Haha klockan är två så lika bra att laga nån mat.
Hoppas det är bra med alla som jag håller kär.
Ett lite försent grattis till Marit som fyllde år igår. Ville inte åka dit och smitta de.

Puss Puss



Kära Yttermalung !

Älskade Jeanette ! <3 Ruskigt gammal bild på oss !

Me and Anna Panna !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0