Hiss och diss

* Ana gina, Jag älskar denna brud. Hon gör det som så många andra inte vågar. Driver med utlänningar.  Mohaha. http://anaginas.com/
* Långkalsonger, Hur annars överlever man denna fruktansvärda vinter?
* Duscha, Jag älskar att duscha, Och man går inte ur fören man är helt röd och har hjärtklappning. Det är kärlek det i denna kyla !

* Uggs, Alltså säkert är de jättevarma och sköna. Men det ser ju för tusan ut som ni har tofflor på er i storlek 45. haha . Fet diss!
* Fula naglar, Jag måste erkänna att jag själv har utslitet nagellack ibland. Men skitiga, långa naglar går fet bort. Gud va äckligt . Tjejer ha fransk manikyr om ni har långa naglar, annars svart på korta. Och killar lär er för fan att klippa naglarna. Äckligt ! !
* "Arab pappor" Bara för att man är i ett förhållande så har man ingenting att göra med vad man har på sig, vilken tid man ska vara hemma och vilka man får umgås med. Träffar ni på en sådan "Arab pappa" Spring!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0