Hiss och diss


* Julklappen från snutt, Jag fick de underbara döskalle halsbandet, Fy fan så snyggt :)
Plus matchande örhängen. Sen från Smilla och Sven fick jag armbandet till. Så har hela uppsättningen nu !
En enkel svart klänning plus detta är as snyggt !


* Julmaten, Jag tycker maten är det bästa med julen efter familjen. Min favorit är jansson och gravadlax med hovmästarsås. Vilka är era favoriter?

Stickning, Min mamma stickar en lång raggsocka om dagen. Jag vill oxå kunna sticka, men jag suger!



* Omogna personer
, Jag insåg under denna jul att folk jag trodde var mina vänner , fortfarande är barn. De frös ute mig och skrattade åt mig. Och jag hade inte ens en aning om att de var sura på mig. Jag tycker ärligt synd om er, ni är små människor. Väx upp och skaffa er självkänsla !

* Internet/sms bråk , Hur svårt är det att prata med varandra face to face ? Nu tänker ni att jag gör likadant, men tro mig jag har försökt nå dessa människor flera gånger. Jag tänker inte bråka per sms, Så därav har jag tagit bort era nummer. Ni vet vart jag bor om ni vill prata om detta, men jag vet att ni inte har stake till det!

* Julafton/nyårs ångesten , All denna ångest varje år. Måste lära mig att ta detta mer lättsamt !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0