Hiss och diss


*Kylan, Okej jävligt mkt standard på sådana listor som denna, Men vafan morsan ringde och sa de var 28 grader kallt i Yttermalung. Hur ska jag överleva? Och framför allt hur ska min pinnsmala pojkvän överleva?

* Ginger kids,
Hur äckligt är det inte med rödhåriga fräkniga folk?

* Bombfolket
, Alltså jag såg en bomb på bussen, No kidding ! Ska man behöva vara rädd i lilla söta Sverige nu oxå? Jag antar det.




* Dokumentärer om feta människor, Erkänn att det är fint att krypa ner framför tvn med en stor fet pizza och kolla på tjockisar. Man kan äta hur mkt som helst och ändå inte må dåligt efteråt.

* Rövslick


* Mamma, Ser framemot en mysig jul med världens i särklass bästa mamma !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0