Hiss och diss

* Kärlek Jag älskar dig Michael Engardt , nu och föralltid. Tack för att du är helt jävla underbar mot mig. Många gånger förtjänar jag det inte, men du finns alltid vid min sida. <3

* Kommentarer. Ni har börjat kommentera mer. Alltid kul att logga in på bloggen och se att ni har spottat ur er något. Även om det mest är skit, så finns det ljusglimtar. Och jag är tacksam för det. Tacksam för mina riktiga vänner som vet att jag inte försöker provocera er. Ni andra som inte kan ta något med en nypa salt, er pissar jag på !

* Syskonbarnen. Varje gång vi ses så har det hänt något nytt. Mila sjunger blinka lilla stjärna, Lave berättar att han vill lära sig spela gitarr, Patricia är snart kvinna, och snackar om sina ragg, Victor har blivit en bestämd liten gosse och Lucas är vuxen nu med sina 18 år fyllda. Sven glider omkring på sin nya sparkcross och Smilla snackar som hon vore mkt äldre än sina fem år fyllda. Dessa barn, de är livet !


* Ron Jeremy. Alltså kan gubben bara ge sig?
Okej all cred för autofellatio och att han nuppat över 4000 brudar.
Men nu är du bara gammal med en halvslak lur så snälla sluta !

* Hår. Kattfan tappar massa hår, jag tappar massa hår. Och alltid, och då menar jag alltid när jag och älskling ska ha sexy time så måste jag gräva ur flera hårstrån i käften. Uäk ! Och det mest äckliga, nån annans hår i maten.
Kan vi införa ett måste på hårnät?

*Julklappar Det är kul att få ge bort saker, men när man har nio stycken att köpa till och inte hittar en pryl under 500 kronor som man vill ge bort, Så får jag ångest. Vart ska jag hitta dessa fem tusen någonstans?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0