Fredagen Partykryssning

Vaknade väl efter fyra fem timmars sömn.
Inte så lätt att sova när alla storlekar på högtalarna är godkänna i hytterna.
haha. Gick och käkade frukost sen låg vi i hytten hela dagen.
Vi orkade inte ens gå av i Riga. haha.
Halv fyra öppnade tax freen så efter det körde vi igång igen.
Satt i hytten tills åtta typ. Blåste som fan så gick knappt att gå ut och röka.
Och det blev bra mkt mer vågor denna natt, Men fortfarande inte så farligt.
Började likasom i torsdags på en mindre bar. Va mkt mysigare där.
Men sen blev det dans på stora golvet.
Tappade bort både Bea och Madde mot småtimmarna , men hittade Hanna och Madde.
Så jag och Hanna ballade ur totalt där på småtimmarna.
Kul vare ;)
Kom i säng runt fem. Såg sen på bilderna från fotograferna att Hanna somnade i baren.
hahaha


Jag hade min skelett klänning. Kanske i kortaste laget, men snyggt. :)

En av one piece grabbarna. haha. Han var så liten så liten, ändå lyfte han upp mig som jag vore en vante.


Haha, Jag bjöd såklart Malungs folket på drink ^^
De som klarade sig i från narkotikabrott och fyllecell. haha
Alltså malungsfolket har ju totalt spårat ur. haha.

HAHAHAHA, Detta är min favoritbild. Hanna hade glömt kjolen ;)

Haha, Ja ni ser ju hur jävla kul jag hade. Jag gapskrattade hela tiden ! :)

Slitna tjejer på lördagen ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0