10 september 2011

Godmorgon. Sitter och glor på reprisen av Idol som jag missade i måndags.
Sen ska jag åka och handla.
Behöver fylla upp frysen lite när jag får skjuts.
På måndag åker jag ner till Yttermalung och hälsar på under några dagar.
Behöver komma hem lite och ladda batterierna.
Och framförallt pussa på min fina mamma och hjälpa henne lite :)
Jaja, Ska fortsätta glo nu.
Vi hörs väl under dagen om jag orkar.
Just nu känns bloggen mest som en börda.
Ska tvätta hela dagen oxå, så tiden försvinner fort.

Adjö !



Kommentarer
Postat av: Martina

Synd att jag är i Turkiet då annars hade jag velat sno en dejt med dig! Men vi får ta det en annan gång :)



<3

2011-09-10 @ 12:54:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0