Siba

Alltså vilka jävla idioter det jobbar på Siba här i Falun.
Hittar ni ingen kompetent personal eller ? Eller åtminstonde trevlig personal?
Det känns som de jävlarna är extra sega bara för att jävlas.
Nä nu tänker jag aldrig köpa nå mer hos de. Idioter !
Men fick iaf tillbaka min kamera tillslut, så skönt.
Har haft Tobias jävla sega kamera så länge nu att jag glömt bort att det faktiskt finns kameror som inte behöver tänka i fem minuter för att ta ett kort :)
Träffade Dan och Linn på Max. Så gött att ha de nära. :)
Nu ska jag ta och laga lite käk.
Är sugen på fiskpinnar och remouladsås. haha.
Får se vad det blir i kväll. Man borde ju inte missa fotbollen.
Pusss


Haha, Gullfis !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0