Storbloggare

Låg och funderade igår innan jag somnade hur man blir en storbloggare.
Jag menar något måste alla ha gemensamt. Då slog det mig.
Det handlar inte om rikedom, snygga vänner eller rosa fluffiga saker.
Allihopa är på något sätt lite efter i huvudet. Liksom har en skruvlös.
Jag ska ge er lite exempel.


Först ut har vi Foki.
Att man väljer att ta på sig en lampskärm från 60 talet som tröja på ett jobbmöte säger väl det mesta?




Paow. För det första så är hon tillsammans med Hugo, Som bara ser henne som en chans att få reklam.
När paow blir 18 och får gå på krogen blir det svårt för Hugo att fortsätta springa på stureplan och hångla upp brudar som är dubbelt så snygga som paow. Då kommer hon bli dissad.
Hon menar att man ska vara nöjd med det man har och hissar mulliga tjejer, när hon i nästa inlägg dissar egoina för hon är mullig. haha !



Då övergår vi smidigt till Egoina.
Hennes blogg går helt enkelt ut på att lägga upp bilder på allt skit hon äter.
Glass, snabbmat och godis.
Hon måste ju förstå att hon är en förebild och säga åt folk att äta nyttigt istället.
Hennes senaste grej var att lägga ut bilder på folks lår.
Och det hade ju varit skitbra om det var av rätt anledning.
Inte det faktum att hon själv fiskar självförtroende !


Den största av de största. Kissie.
Hennes senaste grej är att fiska sympati genom att svälta sig själv.
Denna tjej har alltid varit för mkt helt enkelt.
Hon kastar gärna ut skit om andra som tex varit otrogna.
Men hon glömmer bort att hon faktiskt själv gjort precis likadant !
Snacka om att försöka få sig själv att verka bättre !


Dessie.
Stackars stackars tjej. Hon har helt enkelt knullat sig dit hon är idag.
Hon är tillsammans med sin manager och lever sig liv genom honom.


Michas.
15 tjej som har barn. Det måste inte vara nå fel med det.
Men faktum är att hon använder sin blogg till dåliga saker.
Som att skriva ut skit om pappan till barnet, lägger ut bilder och videos när hon röker och super.
Vart är hennes mamma nånstans ?


Kommentarer
Postat av: Maja

Ang Egoina, läser du ens hennes blogg? För det verkar inte som det. För om du gjorde det så hade läst att Egoina hade förklarat varför hon bara skriver om är skräpmat. Och du borde också inse att hon inte behöver "fiska självförtroende", inte åt sig själv iaf. Hon vet att hon är snygg med en snygg kropp, framförallt eftersom hon själv tycker det. Efter vad du har skrivit om Egoina verkar det snarare som att du snott allt från Paow som har skrivit nästan samma sak. Och om du nu tycker att Paow är så blåst, varför skriver du likadant...? Och om du nu inte gillar någon av dessa bloggarna, varför läser du dem då? För ifall du inte gör det borde du inte skriva sånt här eftersom du isf inte har en aning om vilka de egentligen är... Och dessutom så är vissa storbloggare inte som de är i verkligheten när de bloggar. Detta kanske är värt att tänka på innan du idiotförklarar folk...

2011-06-06 @ 12:25:14
Postat av: Nikolina

Idiot ;)

2011-06-06 @ 12:31:03
URL: http://sverigesvarstanikolina.blogg.se/
Postat av: Susanne

Hade förväntat mig något riktigt svar men jag hade antagligen fel. Du verkar ju konflikträdd och jag tycker det är jävligt svagt att enbart skriva "idiot :)" som svar men antar att du fiskar läsare när du skriver om alla "storbloggare". Fattas bara en bild på dig själv i samma inlägg så har du nåt gemensamt :)

2011-06-06 @ 13:48:23
Postat av: J.

Detta från någon tatuerad trashig brud som bor mitt ute i skogen.

2011-06-06 @ 13:55:26
Postat av: Nikolina

haha, Jag skriver bara min åsikt om dessa. Sen kanske de är helt andra personer utanför bloggen. Men min uppfattning är denna genom att ha följt deras bloggar en bra stund nu. Japp jag är en tatuerad trashig brud från Falun :)

2011-06-06 @ 14:00:06
URL: http://sverigesvarstanikolina.blogg.se/
Postat av: ??

Att man måste "ligga lite efter i huvudet" för att bli storbloggare var ju ett intressant sätt att se på det. Hur kommer det sig att du inte tog med Kenza eller Tyra tillexempel? För dessa två är väl ändå storbloggare, framförallt Kenza om man ser till statistiken. Så på vilket sätt ligger de efter i huvudet tycker du?

2011-06-06 @ 14:07:12
Postat av: Nikolina

Jo men jag kan ju inte lista alla bloggare, det orkar jag inte. Så jag tog de jag gillar att läsa mest ;)

2011-06-06 @ 14:22:00
URL: http://sverigesvarstanikolina.blogg.se/
Postat av: Sanyaaaaah

Du provocerar ju bara för att bli känd själv. Tönt.

2011-06-06 @ 22:33:18
URL: http://jiinxxx.blogg.se/
Postat av: Nikolina

Du kan vara en tönt ;)

2011-06-06 @ 22:46:48
URL: http://sverigesvarstanikolina.blogg.se/
Postat av: Anonym

AAAAAHAHAHAHAHAHAH XD

2011-06-07 @ 19:59:17
Postat av: Anna

Haha verkar som folk är bittra över att du har en egen åsikt/egna tankar?! Ha de bäst

2011-06-07 @ 20:00:41
Postat av: jojo

Men då kan du väl uppge nu då varför Kenza och Tyra har en skruv lös? Skulle vara givande att höra.

Sen till Anna som har kommenterat här i fältet; Klart folk får ha egna tankar, men lägger man upp sina egna tankar så pass offentligt som i en blogg, då får man räkna med följdfrågor och/eller motargument från läsare. Bitter?? haha, ja kanske vem vet, men vad gör det om 20 år? =)

2011-06-07 @ 22:57:08
Postat av: xiistenz

Riktigt sköna beskrivningar men ja att dom saknar några indianer i kanoten är relativt uppenbart

2011-06-08 @ 05:11:24
URL: http://www.nattstad.se/Xiistenz
Postat av: Nikolina

Haha Love it !

Som sagt så kan jag inte lista alla stora bloggar.

Det orkar jag helt enkelt inte. ;)

Jag kan inte i min vildaste fantasi förstår varför du finner det givande att höra skit om just kenza och tyra? Men visst. Kenza är känd av en enkel anledning, hon är en förebild för många. Modell, snygg pojkvän och festar hela tiden. Det som dock är självklart är att livet inte är så underbart som hon påstår. Har man pojkvän så tycker inte jag att det är okej att festa varje helg och flörta runt.

Likaså tyra, som ramlat in på ett bananskal tackvare blondinbella. Människan har för många järn i elden och det står inte på fören hon är helt körd. Jag har sett tendenser till utbrändhet hur länge som helst, Därför har jag inte lagt upp henne som förslag. Eftersom hon inte kommer orka blogga så länge till !

2011-06-08 @ 12:04:38
URL: http://sverigesvarstanikolina.blogg.se/
Postat av: Sandra

dom två första, samma person men olika namn...tufft..

2011-06-08 @ 14:37:06
Postat av: Sandra

alltså de första kommentarerna ;)

2011-06-08 @ 14:38:06
Postat av: nathalie

"lampskärm från 60 talet" hahahhaah jag dör!

2011-06-08 @ 14:58:53
URL: http://nathaliecadima.blogg.se/
Postat av: dennan

Haha rikspucko!! kan du inte förklara ditt andvändarnamn för alla? detta var nog det sämsta skiten jag läst den värsta skvallersajten!!!!

2011-06-10 @ 07:45:48
Postat av: Nikolina

Vilket användarnamn ? Sveriges värsta eller ? det kommer från tiden jag var med i sveriges värsta bilförare seddu :P

2011-06-10 @ 08:39:37
URL: http://sverigesvarstanikolina.blogg.se/
Postat av: victoria

....

2011-06-10 @ 14:28:09
URL: http://vws.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0